5 میلیارد ریال برای رفع سوء تغذیه کودکان مدد جو در اردبیل اختصاص یافت
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

نیازمند

معاون کمیته امداد اردبیل:

۵ میلیارد ریال برای رفع سوء‌تغذیه کودکان مددجو در اردبیل اختصاص یافت

خبرگزاری ارتاویل نیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت:تعداد ۱ هزار و ۳۶۵ سبد غذایی با تخصیص ۵میلیارد ریال در بین خانواده های دارای کودکان زیر ۶ سال مبتلا به سوء تغذیه در ۳ ماهه‌ نخست امسال، توزیع شده است.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، رضا ساجد ظهر امروز در جلسه بررسی معیشت مددجویان کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: تعداد 1 هزار و 365 سبد غذایی در بین خانواده های دارای کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه در 3 ماهه‌ نخست امسال، توسط این نهاد توزیع شده است که نزدیک به 5 میلیارد ریال برای تهیه و توزیع این تعداد سبد غذایی در بین این تعداد از خانواده ها هزینه شده است.

وی سرانه‌ هر سبد غذایی را برای چنین خانواده هایی بیش از 600 هزار ریال بیان و تصریح کرد: سبد غذایی شامل مرغ، تخم مرغ، شیر پاستوریزه، برنج و سایر اقلام غذایی ضروری زندگی است که در بین خانواده های دارای کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه توزیع شده است.

ساجد با بیان اینکه شهرستان پارس آباد با 270 کودک بیشترین تعداد مبتلا به سوء تغذیه را داراست، گفت: شهرستان کوثر نیز با 20 کودک مبتلا به سوء تغذیه دارای کمترین تعداد است.

معاون حمایت و سلامت خانواده‌ کمیته‌ امداد استان اردبیل بیان کرد: اقلام مورد نیاز خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر طبق نیازسنجی های صورت گرفته توسط امدادگران این نهاد توزیع می شود.

وی در این مورد افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی تغذیه‌ سالم می تواند در کاهش چنین بیماری هایی در بین خانواده های نیازمند مثمر ثمر باشد.

ساجد با تشریح اینکه رفع نیازهای اساسی خانواده های تحت حمایت از جمله فعالیت های بسیار مهم کمیته‌ امداد محسوب می شود، اظهار کرد: توجه به سلامت و تغذیه‌ مناسب خانوارهای تحت پوشش جزو برنامه های اولویت دار این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/ آ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 18:21 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1